dimecres, 24 d’agost del 2011

Clonezilla


Tinc un portàtil de la marca ACER del 2004. Té un processador Intel Celeron a 2,6GHz i recentment li he ampliat la memòria RAM a 2 GB. Encara va un poc lent quan navega per Internet. Supose que la targeta gràfica no dona per a més. Bé, la qüestió és que vaig provar l’Ubuntu 10.10 per a veure si anava un poc més ràpid, però no es va notar milloria. Abans d’instal·lar l’Ubuntu vaig fer una imatge del disc amb un programa que es diu Clonezilla, per si volia tornar al punt de partida. Vaig provar també l’Ubuntu 11.04, però, hi ha algun problema amb la targeta gràfica, així que vaig decidir tornar a instal·lar el Windows XP que tenia original. Tot i que a l’instal·lar Ubuntu, el disc dur es va formatar a un sistema de fitxers ext4, amb el Clonezilla vaig poder deixar el portàtil com si res. Magnífic aquest Clonezilla.

--